Медіаосвіта в загальноосвітніх школах України: деякі висновки дослідження

  • Медіасвіта (МО) в загальноосвітніх школах України впроваджується завдяки вдалому поєднанню зусиль Академії української преси, яка підготувала на своїх школах основну групу вчителів, координаторів/викладачів в ОІППО, та Інституту соціальної та політичної психології АПНУ, розробником концепції експерименту, в якому взяли участь школи з 10 областей України. Міністерству освіти та науки треба приділити ЗНАЧНО більше уваги експерименту та переходу від експриментальної моделі до впровадження медіаосвіти в усіх школах України.
  • Поширення експерименту одночасно на національному та регіональному рівнях, а також  самостійне провадження медіаосвіти в деяких школах є підтвердженням того, що МО починає виходити за рамки початкового експерименту. Водночас, забезпечити повноцінний перехід від експерименту до широкого впровадження МО можна, якщо перейти до навчання з МО майбутніх вчителів і включити курс медіаосвіти до обов’язкової програми навчання студентів педагогічних коледжів і університетів.
  • Медіаосвіта необхідна й батькам. Школярі оцінюють медіаграмотність своїх батьків не дуже високо, тому проводять “просвітницьку” роботу із своїми батьками, спираючись на свої знання з МГ. Школи також почали використовують різні методи для просвітницької роботи з батьками, і це важливий напрямок треба підтримувати і розвивати.

Leave a Reply

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>